مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1396 ساعت 09:052017-08-29سياسي

لزوم اختصاص ردیفی به عنوان "طرح دریا" در بودجه سال 97


جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه باید ردیفی به عنوان طرح دریا در بودجه سال 97 درنظر گرفته شود، تصریح کرد: تامین امکانات این طرح نباید با مشکل روبه رو باشد.

- لزوم اختصاص ردیفی به عنوان "طرح دریا" در بودجه سال 97 جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه باید ردیفی به عنوان طرح دریا در بودجه سال 97 درنظر گرفته شود، تصریح کرد: تامین امکانات این طرح نباید با مشکل روبه رو باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در هشتمین کمیسیون طرح سالم سازی دریا با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه، اظهار داشت: ایام باقی مانده از شهریور بسیار پرتردد خواهد بود لذا اجرای این طرح باید به قوت ادامه داشته باشد و حتی یک مورد غفلت در سواحل و تفرجگاه ها پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه نواقص و اشکالات برون سازمانی در اجرای طرح دریا بیشتر به چشم می آیند، خاطرنشان کرد: این نواقص باید با حساسیت انعکاس داده شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه استفاده از سامانه های هوشمند ناجا یک انتخاب نیست و یک اتفاق اجتناب ناپذیر است، اظهار داشت: پیام پلیس برای شهروندان باید بازدارندگی لازم را داشته باشد.

سردار مومنی با اشاره به اینکه باید ردیفی به عنوان طرح دریا در بودجه سال 97 درنظر گرفته شود، تصریح کرد: تامین امکانات این طرح ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اختصاص ردیفی به عنوان "طرح دریا" در بودجه سال 97

لزوم اختصاص ردیفی به عنوان "طرح دریا" در بودجه سال 97